دانلود تحقیق درمورد شبكه HBI

دانلود تحقیق درمورد شبكه HBI

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد شبكه HBI

با دانلود تحقیق در مورد شبكه HBI در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شبكه HBI را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شبكه HBI ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد شبكه HBI

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:57 صفحه

قسمتی از فایل:

فهرست مطالب :

الف  ـ مقدمه

1 ـ شبكه HBI در يك نگاه كلي

2 ـ شرح پياده‌سازي شبكه و آماده‌سازي تجهيزات ءو

3 ـ زيرساختهاي توليد و تبديل اطلاعات

4 ـ معرفي WWW و DNS

5 ـ معرفي پروتكل ارتباطي TCP / IP

6 سرويسهاي شبكه HBI

1 ـ 6 ـ FTP

2 ـ 6 ـGopher

3 ـ 6 ـERL

4 ـ 6 ـ ORACLE

7 ـ نحوه جذب نيرو در شبكه HBI

8 ـ ارتقاء سطح دانش كاربران شبكه

9 ـ ارتقاء سطح سرويسهاي فعلي شبكه

10 توسعه شبكه HBI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A0

مقدمه

 اين نوشتار سعي دارد تا كليه اطلاعات فني مربوط به زيرساخت و عملكرد عناصر شكل دهنده شبكه HBI را به گونه‌اي خلاصه و در عين حال جامع پوشش دهد بنحوي كه پشتيباني از شبكه و سرويسهاي گوناگون آن براي متخصصيني كه در آينده در اين راستا وارد عرضه خدمات فني ‌شوند در سريعترين زمان ممكن گردد. آنچه در ادامه خواهد آمد بر شماري خدمات شبكه ، نحوه استفاده از هر يك و نيز نحوه نصب آن در سرويسگرهاي شبكه است . در مواردي كه نصب نرم‌افزار يا سخت‌افزار نياز چنداني به شرح و بسط نداشته است سعي شده تا بهره‌برداري بهينه از سرويس خاص ، مورد توجه و تأگيد قرار گيرد . در كنار اطلاعات فني اطلاعاتي نيز در رابطه با نيروي انساني بكار گرفته شده در شبكه و تشكيلاتي كه طي مدت برپائي شبكه بنا به ضرورت در محيط اداري شكل گرفته‌اند نيز مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت كه اين اطلاعات نيز كمك مؤثري به مديران در بازنگري و بررسي موارد مطروحه خواهد بود .

ما در آينده به تكميل اين اطلاعات و نيز افزودن اطلاعات مربوطه به سرويسهاي جديدتر بكار گرفته شده در شبكه خواهيم پرداخت . اميد است كه صاحبنظران ما را از پيشنهادات و نظرات سازنده خود بé‌بهره نگذارند.

 

A1

شبكه HBI  در يك نگاه كلي

 HBI Intranetشبكه‌اي است كه بر پروتكل TCP / IP بنا گرديده است و بطبع آن كليه ابزارهاي رايج شبكه اينترنت براي كاربران قابل دسترسي است و در زير به معرفي ابزارهاي شبكه ‌پردازيم :

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر