6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51887
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1599
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کلاشنیکف

دانلود تحقیق درمورد کلاشنیکف

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد کلاشنیکف

با دانلود تحقیق در مورد کلاشنیکف در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کلاشنیکف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کلاشنیکف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کلاشنیکف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

کلاشنیکف ۴۷ اس

کلاشنیکف آ-کا-۴۷ (به روسی: Калашникова AK-47) که‌ در ایران به‌ لفظ عامه‌ گاهی آن را کلاشینکف و یا به‌ طور خلاصه‌ کلاش نیز می‌نامند، اسلحه‌ای انفرادی است که‌ به حالت تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می‌تواند تیراندازی کند. این اسلحه دارای خشاب‌های ۳۰، ۴۰ و ۷۵ فشنگی (قابلمه‌ای) می‌باشد.

این سلاح به روش غیرمستقیم و با فشار گاز ناشی از انفجار باروت مسلح می‌شود و سیستم قفل گلنگدن آن از نوع چرخشی است. این سلاح در سه نوع با قنداق ثابت، تاشو از زیر، و تاشو از بغل ساخته می‌شود که نوع تاشو آن به دلیل اشغال کردن فضای کمتر و حمل آسانتر مورد توجه قرار گرفته‌است. به خاطر کوچکی و سبک بودن نسبی در جنگ‌های چریکی (پارتیزانی) کارایی دارد. کالیبر اصلی آن ۷٫۶۲ است ولی در کالیبرهای دیگر نیز ساخته شده‌است.کشورهای مختلفی (بیشتر از بلوک شرق) و از جمله ایران، این سلاح را در انواع مختلف به تولید رسانده‌اند و هم اکنون این اسلحه به دلیل کارایی بالای خود در سازمان رزم نیروهای مسلح ما قرار دارد.

نام این اسلحه در زبان روسی Автомат Калашникова образца 1947 года و در انگلیسی Automatic Kalashnikov rifle 1947 model است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر