دانلود تحقیق درمورد تیونر

دانلود تحقیق درمورد تیونر

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد تیونر

با دانلود تحقیق در مورد تیونر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تیونر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تیونر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تیونر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

در عرصه رقابتی محصولات دیجیتال معمولا «ترین‌ها» از طرف تولیدكنندگانی كه برای افزایش سهم خود از بازار به دنبال یك راه تازه و مطمئن هستند، مورد توجه قرار می‌گیرند.
شركت Sharp هم كه سال‌ها است در زمینه تولید محصولات دیجیتالی مختلف فعالیت می‌كند، به تازگی محصول جدید خود را از دسته «ترین‌»ها معرفی كرده است.
محصول جدید Sharp كه كوچك‌ترین تیونر تلویزیون‌‌های دیجیتالی است با برنامه‌های تلویزیونی Seg-۱ سازگار است.
این تیونر مدل VA۳A۵JZ۹۱۲ اندازه‌ای برابر ۲۵/۱×۳/۷×۳/۷ میلیمتر دارد و به دلیل اندازه كوچكش به راحتی می‌تواند در نمایشگرهای كوچك و سبك وزن شركت Scalar نصب شود.
این تیونر تنها ۸۵میلی‌وات برق مصرف كرده و می‌تواند عمر باتری موبایل را در هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی روی آن، افزایش دهد.
به گفته مسوولان Sharp، كوچك‌ترین تیونر تلویزیون‌های دیجیتالی دنیا از ماه سپتامبر به تولید انبوه می‌رسد و قرار است در هر ماه یك‌میلیون قطعه از این محصول تولید شود.

تیونر و متعلقات آن روی برد اصلی و عیوب آن:
اولین قطعات مهمی كه روی مادر بورد وجود دارند ic lm 317 می باشد كه كار تنظیم ولتاژ 18-13 را به عهده داره دومین ترانزیستور tip 42 است كه در صورت خرابی ولتاژ خروجی lnb رو نخواهید داشت رگولاتور 5 ولت هم كه یكی دیگر از تغذیه های تیونرمیباشد.
فیوز f100 كه به رنگ زرد هست و در صورت اتصالی سیمهای lnb خواهد سوخت و درآخر خازنهای الكترولیت (3عدد) كنار تیونر هستند كه در صورت خرابی باعث میشن كه تصویر شما شطرنجی باشه.

 

 

روی مادر بورد پهلوی كریستال یكعدد ic به شماره lcx04 هست كه در صورت خراب شدن مدار رگولاتور lm317 قادر به تنظیم كردن ولتاژ 18-13 نمیباشد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر