دانلود تحقیق درمورد تاريخچه هواپيمايي در ايران

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه هواپيمايي در ايران

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه هواپيمايي در ايران

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه هواپيمايي در ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه هواپيمايي در ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه هواپيمايي در ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه هواپيمايي در ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:در اواخر جنگ جهاني و در يكي از روزهاي سال 1296 شمسي اهالي تهران براي اولين بار هواپيمايي را مشاهده كردند كه در ارتفاع پايين بر فراز شهر پروازي كرد. چون فرودگاه در آن زمان در تهران وجود نداشت، اين هواپيما در ميدان مشق قزاقخانه (محل فعلي وزارت امور خارجه) به زمين نشست. هواپيماي مذكور ساخت كشور روسيه بود كه قطعات آن از راه بندر انزلي با وسايل نقليه زميني به تهران وارد و پس از سوار كردن قطعات توسط خلبان روسي به پرواز درآمد. پيشرفت سريع كشورهاي توسعه يافته در زمينه صنعت، تكنيك و بازرگاني در آن سالها مسئولين امر را متوجه دورنماي جهاني توسعه نمود. طبق لايحه اي كه روز بيستم بهمن 1304 شمسي به تصويب مجلس شوراي ملي وقت رسيد، حق انحصاري هواپيمايي در ايران به يك شركت آلماني به نام يونكرس اعطا شد. لايحه مذكور، شركت يونكرس ملزم بود پس از يكماه از زمان تصويب آن، خطوط هوايي از تهران به شهرهاي بندر انزلي، بندر بوشهر و قره نور دائر نمايد. اين شركت در سال 1305 شعبه خود را در ايران افتتاح و با وارد كردن چند فروند هواپيماي يونكرس، خطوط هوايي به شهرهاي فوق را دائر و حمل و نقل مسافر و پست را به عهده گرفت. به مرور به بعضي از كشورهاي همسايه نيز پرواز نمود. از جمله تعهدات يونكرس تاءسيس يك موسسه فني و نيز وارد كردن هواپيماهاي آموزشي براي تربيت ختبانان و متخصصان ايراني بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر