6,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40841
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1867
  • تعداد فروش: 7

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کيس کامپيوتر

دانلود تحقیق درمورد کيس کامپيوتر

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد کيس کامپيوتر

با دانلود تحقیق در مورد کيس کامپيوتر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کيس کامپيوتر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کيس کامپيوتر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کيس کامپيوتر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

کيس ، يک جعبه فلزي و پلاستيکي است که قطعات اصلي يک کامپيوتر را در خود جاي مي دهد . با اين که کيس داراي نقشي حياتي در يک کامپيوتر نظير پردازنده و يا مادربرد نمي باشد، ولي نمي توان به آن صرفا" به عنوان يک جعبه نگاه کرد . کيس داراي نقشي اساسي در رابطه با نحوه عملکرد مناسب و شکل ظاهري يک کامپيوتر است :ساختار : مادر برد در کيس و در محل مورد نظر بسته مي شود. ساير قطعات داخلي به مادربرد متصل شده و يا مستقيما" به کيس بسته خواهند شد .

 


کيس ، يک جعبه فلزي و پلاستيکي است که قطعات اصلي يک کامپيوتر را در خود جاي مي دهد . با اين که کيس داراي نقشي حياتي در يک کامپيوتر نظير پردازنده و يا مادربرد نمي باشد، ولي نمي توان به آن صرفا" به عنوان يک جعبه نگاه کرد . کيس داراي نقشي اساسي در رابطه با نحوه عملکرد مناسب و شکل ظاهري يک کامپيوتر است :ساختار : مادر برد در کيس و در محل مورد نظر بسته مي شود. ساير قطعات داخلي به مادربرد متصل شده و يا مستقيما" به کيس بسته خواهند شد .کيس مي بايست داراي يک ساختار قابل قبول براي نصب قطعات باشد تا اين اطمينان حاصل گردد که هر چيز به درستي در محل خود قرار گرفته و همه چيز به درستي کار مي کند . حفاظت : کيس ، حفاظت لازم از عناصر نصب شده درون سيستم با دنياي خارج و بالعکس را انجام مي دهد . يک کيس مناسب ، درون کامپيوتر را در مقابل صدمات فيزيکي ، اشياء خارجي و نوسانات جريان برق محافظت نموده و ساير تجيهزات الکترونيکي موجود در خارج از کيس نيز در مقابل نويز توليد شده توسط عناصر درون کيس ، حفاظت مي شوند . منبع تغذيه نصب شده بر روي کيس ، با توجه به نحوه انجام وظايف مربوطه ، امواج راديوئي محدودي را توليد مي نمايد که مي تواند بر روي ساير دستگاه هاي الکترونيکي در مجاورت کيس ، تاثير داشته باشد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر