6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35122
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1771

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توسعه گردشگری

دانلود تحقیق درمورد توسعه گردشگری

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد توسعه گردشگری

با دانلود تحقیق در مورد توسعه گردشگری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توسعه گردشگری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توسعه گردشگری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توسعه گردشگری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

در اين ميان، صنعت گردشگري، سومين فعاليت اقتصادي پيشرو و در حال توسعه است كه پس از صنعت نفت و خودروسازي، باعث افزايش درآمد بسياري از كشورهاي دنيا،  حتي مناطقي كه منابع اقتصادي چنداني ندارند، شده است. ‌

آمارها گوياي جايگاه نازل صنعت توريسم در كشور و سهم يك درصدي ايران از سبد گردشگري جهاني است؛  به عبارت ديگر 80‌درصد درآمد و اشتغال حاصل از گردشگري جهان به آمريكا و اروپا اختصاص داشته و از 20‌درصد باقي مانده 25 درصد سهم خاورميانه بوده كه كمتر از يك درصد آن به ايران تعلق دارد و با وجود آنكه ايران،  جزو 10 كشور برتر جهان از نظر جاذبه‌هاي توريستي به حساب مي‌آيد، در زمينه جذب توريست،  رتبه 166 را به خود اختصاص داده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر