دانلود تحقیق در مورد نقش معلمان در پيروزى انقلاب اسلامى ايران

دانلود تحقیق در مورد نقش معلمان در پيروزى انقلاب اسلامى ايران

0 1.9k
دانلود تحقیق در مورد نقش معلمان در پيروزى انقلاب اسلامى ايران

با دانلود تحقیق در مورد نقش معلمان در پيروزى انقلاب اسلامى ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش معلمان در پيروزى انقلاب اسلامى ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش معلمان در پيروزى انقلاب اسلامى ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش معلمان در پيروزى انقلاب اسلامى ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 انقلاب اسلامى ايران يکى از بزرگترين رويدادهاى تاريخى در قرن بيستم است. جهان در سال 1357 شمسى شاهد ظهور يک جهان بينى و خيزش يک ايدئولوژى با نام انقلاب اسلامى شد. قطعا در حافظه تاريخى ملت ايران و ملل دنيا خواهد ماند که رادمردى از تبار ائمه(ع) و فقط با پشتوانه ايمان، با مبارزات پانزده ساله خود توانست تمام افکار جهانيان را به خود جلب نمايد. او در آخرين يادگارى هاى خود مى گويد: اين انقلاب دستاورد ميليونها انسان ارزشمند است. اين انقلاب سيطره استعمار را در ايران براى هميشه از بين برد و سعادت فرزندان کشور را بيمه نمود.

رهبرى فرهمند کاريزماتيک با رويکرد اسلامى امام خمينى توانست بر کليه فرمولهاى حسابگرانه غربى ها در جهان پيروز گردد. او علاوه بر اينکه خود را سرباز دين و مکتب مى دانست، از مشروعيت مردمى نيز بهره مى جست و رفراندوم او براى تائيد انقلاب اسلامى يکى از بى نظيرترين جلوه هاى حضور مردم در عرصه اجتماعى است.


4,000 تومان