8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 20446
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2999

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله تعمیق و اعتقاد به حجاب و عفاف دانش آموزان

دانلود مقاله تعمیق و اعتقاد به حجاب و عفاف دانش آموزان

0 3k
دانلود مقاله تعمیق و اعتقاد به حجاب و عفاف دانش آموزان

کاربر عزیز در اینجا بهترین مقاله در‌مورد تعمیق و اعتقاد به حجاب و عفاف دانش آموزان در تعداد صفحات 9 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب را در اختیار شما قراردادیم.

جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد تعمیق و اعتقاد به حجاب و عفاف دانش آموزان ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله تعمیق و اعتقاد به حجاب و عفاف دانش آموزان را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:تعمیق و اعتقاد به حجاب و عفاف دانش آموزان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

چکیده

حفظ حجاب یکی از ارزشهای دینی جامعه اسلامی می باشد و بر هر زن و مرد واجب است که برای خود حد و مرزی قائل باشند و با رعایت حدودی که دین و شرع برای مرد و زن مشخص کرده است، با هر پوششی در جامعه ظاهر نشوند. یکی از مشکلاتی که دانش آموزان در اکثر دبیرستانهای شهرمان دارند، رعایت نکردن حجاب اسلامی می باشد. سی و پنج سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، اما هنوز برخی خانواده ها در دوران قبل از انقلاب زندگی می کنند. با تقلید از شبکه های ماهوارهای خود و فرزندانشان را شبیه الگوهای غربی کرده و فراموش کرده اند که مسلمان هستند و در کشوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید از جان گذشته می باشد، زندگی می کنند. آیا می شود سکوت کرد و چشم خود را بر واقعیت بست و در دیگر کار از کار گذشته و نمیتوان جلوی این « : پاسخ به برخی دل سوخته انقلابی گفت »؟ جریان را گرفت خیر، این طور نیست. کار بسیار سخت است، اما می شود کارکرد...


8,000 تومان